Communications and Social Media Specialist (Part-Time)

Despre Pleiade

Pleiade reprezintă excelența în domeniul dezvoltării personale și profesionale, promovând o abordare a învățării care echilibrează dezvoltarea de competențe practice cu creșterea conștientizării de sine. Prețuim învățarea continuă și ne asumăm rolul de a ghida oameni și organizații spre următorul lor nivel de conștientizare și manifestare. Ne-am dedicat cultivării unui mediu care onorează parteneriatul de la egal la egal, umanitatea și diversitatea, care promovează integritatea etică și pregătește coachi și lideri dornici să faciliteze creșterea celorlalți, în toate planurile vieții.

Ne angajăm să servim societatea în maniere adaptate viitorului, iar din proiectele noastre pe termen mediu și lung fac parte dezvoltarea unei platforme digitale inovative, integrarea inteligenței artificială în activitatea noastră cotidiană, deschiderea de hub-uri Pleiade dincolo de granițele României, proiecte de voluntariat, cu rol în contribuția activă la creșterea societății.

Limba Pleiade este coaching.

Descrierea Rolului

Căutăm un Specialist în Comunicare și Social Media pentru a se alătura echipei noastre dinamice, lucrând majoritar remote.

Obiectivul postului: asigurarea unei comunicări eficiente și strategice pentru consolidarea imaginii Pleiade și atragerea de noi clienți și parteneri. Rolul presupune managementul rețelelor sociale, creare de conținut și strategii complete, pe care specialistul le va propune și implementa în vederea atingerii obiectivului menționat.

Cerințele și Calificările Necesare

  • Experiență în copywriting și marketing digital.
  • Abilitatea de a utiliza eficient uneltele de social media și de a lucra cu inteligența artificială pentru redactarea de conținut sau în alte contexte adecvate.
  • Cunoștințe solide de marketing și comunicare.
  • Experiență în redactarea articolelor, newsletterelor și a ofertelor.
  • Pasionat(ă) de dezvoltare personală și coaching
  • Opțional : Înțelegerea SEO și a metricilor de trafic web.
  • Experiența în PR este un plus.

Abilități necesare

  • Abilități excelente de comunicare.
  • Creativitate și capacitatea de a produce conținut care rezonează cu publicul nostru.
  • Capacitatea de a gândi strategic.
  • Abilități de gestionare a proiectelor și de lucru în echipă.
  • Orientare către rezultate și capacitatea de a menține comunitatea activă.
  • Supervizarea și optimizarea prezenței online a companiei pe toate platformele de social media, și opțional, în motoarele de căutare, prin strategii eficiente de optimizare SEO.

Responsabilitățile poziției

1. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare pentru social media:
  • Elaborarea și actualizarea planurilor de comunicare pentru a promova programele și valorile Pleiade.
  • Identificarea oportunităților de promovare a Pleiade în rândul potențialilor clienți și partenerilor.
2. Relația cu comunitatea și clienții:
  • Dezvoltarea și implementarea proiectelor de comunicare internă.
  • Asigurarea unei comunicări eficiente cu comunitatea Pleiade și între membrii acesteia.
  • Prezența fizică și implicarea în comunicare la evenimentele majore Pleiade (4-6/an)
3. Crearea de conținut relevant și publicare în Social Media:
  • Dezvoltarea de materiale de comunicare (conținut text, imagini etc.).
  • Colaborarea cu experții Pleiade pentru crearea de conținut relevant.
  • Publicarea de conținut pe rețelele de socializare de 3 ori pe săptămână pe platformele Facebook, Instagram și LinkedIn (pentru 1-2 conturi).
  • Monitorizarea și gestionarea interacțiunilor online, asigurând un răspuns rapid și adecvat la întrebările și comentariile utilizatorilor.
  • Posibila sponsorizare și promovare a conținutului.
  • Creare și promovare de evenimente.
  • Gestionarea și moderarea grupului privat de Facebook al comunității Pleiade, inclusiv crearea și publicarea de conținut specific pentru a a implica activ membrii comunității.
4. Monitorizarea performanței și feedback-ului:
  • Colectarea și analiza datelor de performanță a conținutului social, oferind rapoarte periodice pentru a măsura succesul campaniilor și a identifica oportunități de îmbunătățire.
  • Evaluarea impactului acțiunilor de comunicare și ajustarea strategiilor în consecință.
  • Colectarea și analiza feedback-ului clienților și a participanților la evenimente.

Procedura de Aplicare

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să aduci un suflu nou în comunitatea noastră, te invităm să aplici în următorii pași simpli:

1. Apasă butonul de aplicare pentru a fi redirecționat către formularul nostru.

2. Completează formularul Google care se va deschide automat și trimite-l spre noi.

3. Dacă îndeplinești condițiile, te vom contacta pentru a stabili detalii legate de un interviu.